divendres, de gener 18, 2008

Any nou, vida....nova?


Si si el nadal i les festes ja han passat i l'any nou començat! Hem fet motles coses amb la family i amb els amiks... sobertot ens hem retorbat amb la colla que ja tokava!


Unes festes, unes copeixueles i una calçotada genial de la que encara no puk posar foto perquè no en tinc! Però us poso una foto amb la meva més gran motivació de la Vida! La goteta...l'he tenyit i ara és negre jajaja


Gràcies per ser la meva gosseta a veure si et portes millor amb la gent de fora ...jajaja any nou vida de la Gota Nova!


Apa ens la veiem x aki o allí! xaus

3 Comments:

Blogger Nat i Txe said...

Ole, ole, el blog!!!
que artista!!
Pos ara no se si m'agrada mes amb blanc o amb negre, la gota...
Si que es veritat que em passat unes festes molt xules, han hagut molt bones companyies!!! si es que quan un ho vol es fa!!!
Apalins que segueixi el bon any...

Muaka

18 de gener, 2008  
Anonymous Anònim said...

jajaj

Fa molta gràcia la gota de negre, està igual de wapa!
Sis, a veure si et donen fotos de la calçotada, així jo també en puc veure algunes més!

ptns

21 de gener, 2008  
Blogger marion said...

jejejjejejej...
Gota in black!
mb,mb akest photoshop...artista!
a veure si ens veiem aviadet, q vull veure lo bé que et keda el vestit de l'amic invisible!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

21 de gener, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home