dimecres, de juny 20, 2007

Quin casament!


Encara no tinc les fotos!!!


Però aki teniu la foto del ram! Si si avui el blog va dedicat a la meva estimada germana gran; s'ha casat i va ser increible, super divertit, natural i genial.


El castell, els diables, el concert, els espectacles....i el que em va agradar més (a part dels nois guapos) és el que em regalés el ram! Em va fer molta ilusió, de veritat gràcies germaneta!


Espero que sigueu molt feliços i que aviat em feu un nevodet! jajaja


Un casament increible, diferent, genial.... Gràcies

2 Comments:

Blogger marion said...

Ale nena!
doncs ja sats que et toca!!!
a veure si d'aki poket podem anar de kasament! jejeje...
kin vestit et vas posar al final?
Kin blog +xulu q tens!
un pto wapa, ja m'aniré passant (encara q dma ens veurem en directe al sopar d menjis n?)
mua!

20 de juny, 2007  
Blogger Nus said...

ei Nena pos a veure si puk posar les fotos on surto amb el vestit! Ajajja no es per dir xo anava espectacular...

Amb un vestit vermell i blanc tipo retro, amb un pantinat retro fashion i finalment makillada mooollttt ajajaj va molar molt ja t'ho explikare dema al soparet!! ens vem dema petons

20 de juny, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home