diumenge, de maig 13, 2007

Anys i anys


Ei gent moltes gràcies a tots i totes els que em vau felicitar el dia del meu aniversari!


Fer anys per a mi ja sabeu que és una cosa que no m'agrada gaire, ja sabeu que fer un any més em provoca malestar perquè em sento un any més vieja....l'edat em fa por.


Però també estic contenta de totes les persones que us preocupeu per a mi i que us recordeu del meu aniversari i que el voleu celebrar amb mi.

Encara que no estigui en el meu millor temps de la meva vida i que hi hagi coses que no em vaguin bé i em preocupin sé que us tinc per domar-me un cop de mà.


Moltes gràcies i només vull que sapigueu que us estimo encara que no us ho digui massa!

Petons als mugrons.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei Nus!
L'edat tmb té coses bones, com per exemple poder-te lligar a iogurines, jeje

Compte amb mi pel que sigui i ´"ya llegaran tiempos mejores", jeje

13 de maig, 2007  
Blogger gloria said...

Que tendre!!! Jo tb t'estimu!!!
Ja saps "pa lo bueno i pa lo malo", jeje, i pensa que després de la tempesta sempre surt el sol.

13 de maig, 2007  
Blogger gloria said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

13 de maig, 2007  
Blogger gloria said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

13 de maig, 2007  
Blogger Nat i Txe said...

Hola Nieve!!!!
Ole, ole, quins piropos q ens tires, aixo esta molt be, sentir de tan en tan que les amigues t'estimen i et necessiten es el millor que pots escoltar.
Gracies Neus

15 de maig, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home